Små gamle skatter.....

....flytter fra ett hus til et annet....:))




En gammel,godt brukt melkrukke med ukjent opprinnelse;) Men det spiller jo ingen rolle,for flott er den!



En vekt.....kan vistnok ikke brukes ved videresalg av varer ;O
Fint å ha for hånden når den elektroniske går tom for batteri!!



Til slutt i dag....en koselig lampe som har fått nytt hjem men ikke funnet seg helt til rette ennå.D.v.s det er mange steder jeg kan tenke meg å ha den men der er det jo ingen kontakter!!!!







Fortsatt fin søndag:))

Mona.

8 kommentarer:

  1. Så morsomt, jeg har helt lik melkrukke og min har jeg fått av mamma som er 82 år! Hun igjen har arvet den etter sin mamma så jeg vet at den er rundt 100 gammel;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. Kan forestille meg at det er ganske vemodig det du holder på med nå.

    Som du kanskje har lest så driver jeg å scanner gamle negativer. Det ble tatt flere bilder på Arneberg enn det jeg trodde. Hovedmotivene er jo oss ungene, men alle bygningene er med i større eller mindre grad. Antar at du vil se/ha.

    Hilsen Åshild

    SvarSlett
  3. Nydelige saker. Spesielt var den lampa veldig morsom, synes jeg :-)

    Ha en fin søndags kveld.

    Marie

    SvarSlett
  4. Nydelige gamle skatter.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Sånne melkrukker er fine. Husker min mormor hadde forskjellige slike krukker...

    SvarSlett
  6. It is great to have visited your website. Thanks for sharing useful information. And also visit my website about health. God willing it will be useful too

    Pengobatan Muntaber pada Anak dan Dewasa
    Pengobatan Alami Jerawat Meradang
    Obat Herbal untuk Jerawat Meradang

    SvarSlett