Stillhet........og rensing av stempler.

...på bloggen betyr ikke at jeg har gått i hi!!Nei da, her jobbes det ;-) Pakkelapper får man ikke for mange av,så her produseres det på løpende bånd:-)




Pussig men det ser ut til at hjertene tar overhånd i år.....




Under fjordårets produksjon av kort og merkelapper fant jeg ut en grei måte å rense stemplene på.Jeg gikk på nærbutikken og kjøpte våtservietter som brukes til å fjerne sminke....dette fungerte helt suverent!Selv om stempelsverten hadde satt seg godt fast :-)






3 kommentarer:

  1. Hei Mona... dette ser ut som en spennende blogg. så her må jeg fölge med. har lagt meg som fölger så jeg ikke går glipp av noe.;=)
    Ha en kjempefin dag videre.
    klem isabella...( Bella)

    SvarSlett
  2. Hei..
    Takk for hyggelig kommentar... Ja, det er koselig å ha noen å dele interiør interessen med, uten om andre bloggere..
    Koselig blogg du også har...
    Gjør som deg, legger med til som følger..
    Ha en flott kveld videre..
    Klem Lene Christin

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for koselig hilsen! Kjekt å finne deg =)Bålplass er kjempestas, så du kan glede deg til din er på plass. Bildene fra hytta di var kjempekoselige =)
    Legger meg til som følger jeg også.
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem, Madeleine

    SvarSlett