Smykkestativ samt ting og tang.

Siden det ikke kommer så mye annet fornuftig fra meg om dagen....tenkte jeg å vise smykkestativet mitt.Skikkelig gjenbruk!!En gammel messinglysestake som har fått seg et par omganger med den hvite spraylakken.Billig og dekorativt :-)


Julekortene måtte vike for noen gamle postkort som jeg fant på en restaurant i nabobyen.Søte...ikke sant?


Dette pene paret som er importert fra "over there" har fulgt meg i flere år:-)De trives best der oppe på ventilatorkanten (har de fortalt meg).


Tilslutt i dag et bilde av en tegning av huset vårt.Vi har vært så heldig og fått en fjern slektning(fra andre siden av dammen)til å tegne huset.Denne henger selvsagt godt plassert i stua vår!Jeg har visst lurt meg med litt jeg også...;-D

Ha en fin kveld!



3 kommentarer:

  1. Smart å ha lysestaken til smykkestativ. Likte den tavlen din godt også, mange søte kort på den. Nydelig tegning av huset deres. :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine detaljer!! Å bruke en kandelaber til smykkestativ var jo genialt. Nydelig oppslagsatavle med flotte gamle kort også :o) Også så heldige dere har vært, som har fått tegnet så fint bilde av huset - kjempeflott!

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Jeg har akkurat maken messinglysestake et eller annet sted (hvem har ikke det forresten :D ) Kanskje jeg burde hatt et smykkestativ også?

    SvarSlett