Gammelt....og verdt å ta vare på.




Det dukker stadig opp gamle ting på Arneberg og andre steder som er verdt å ta vare på :-)
Jeg koser meg med antikvitetene og har mange planer om hvor de skal pryde huset.....men det er alltid en kommode,stol og annet som bare bør males før ting virkelig kan ta seg bra ut.HAR JEG FOR MYE OG GJØRE? Ja,det tror jeg....for disse kommodene og stolene osv blir jo aldri malt!!!! !:-(
Det er godt det går mot sommer,lysere og varmere tider som gjør det enklere å male....og kortere tørketid.
Ja,ja det var dagens unskyldninger ;-}
Ha en fin dag!!



1 kommentar:

  1. Så mange vakre ting du viser, arven våres må vi ta vare på, du er flink. Jeg synes de er vakre selv når de ikke er malt, faktisk er det mange ting som mister sjarmen sin med hvitmaling....selv om ingen tør innrømme det tror jeg mange maler hvitt bare fordi andre gjør det!!

    Vær glad i tingene dine slik de er, en blondeduk gjør jo mye...mal når du får tid og lyst. Imens koser du deg med gamle skatter, hvite, brune, sorte spiller ingen rolle!!!

    Ha en fin dag. Klem Aase

    SvarSlett