Mmmmm.....deilig og enkel suppe i vinterkulda!



I går kveld på symøte,fikk jeg servert en enkel men veeeeldig god suppe :)) Når gradene her ligger på mellom -10 og - 15 grader : // smaker det godt med varm suppe.
Ofte har man jo ikke så god tid til å forberede mat til slike kvelder....jobb,middag,lekser o.s.v.tar det meste av tiden :(
Dette var en helt vanlig meksikansk tomatsuppe fra Toro (tror jeg...),men med deilig tilbehør!!
Maiskorn,revet ost og rømme,som kan tilsettes suppa,hvitløksbaguetter ved siden av.
Nyyyydelig,enkelt og kan anbefales på det sterkeste

Det er kjekt å ha noen slike enkle,raske oppskrifter på lur!!Er det flere av dere der ute som har andre oppskrifter å dele???




2 kommentarer:

  1. nam, dette ser godt ut!!

    ønsker deg en fin første søndag i advent!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Jeg har fulgt deg nesten hele dette året, men fordi jeg ønsket å teste ut "bloggskriving" i hemmelighet kunne jeg ikke kommentere eller følge deg. Da jeg endelig begynte å bruke navnet mitt så ble det både avis og radiobesøk på gården.

    Det finnes noen få bilder fra da vi bodde på Arneberg. Har tenkt å scanne dem til deg.
    Jeg husker også at din oldemor Olga, alltid hadde kokesjokolade i hjørneskapet.

    Hilsen Åshild

    SvarSlett