GODT NYTTÅR 2011

 
Da var jul og nyttår over for denne gang.Det føles som det har gått veldig fort.....og det føles som om det er veeeeldig lenge til neste....:))
Men av erfaring så vet jeg jo at året går fort...og vips så er vi der igjen;)

Julaften var stille og rolig uten gjester.Til gjengjeld har vi hatt romjulselskap med 21 til bords og nyttårsfeiring i går med 14 til bords:))
I år var vi så heldig å ha våre kjekke naboer og 6 flotte 16 åringer på besøk nyttårsaften!!Verdens høfligste og greie gutter og jenter som det var en fryd å ha på besøk!Velkommen tilbake sier bare jeg!!!:))

2010 har vel ikke akkurat vært det mest hektiske bloggeåret for min del!Mye har skjedd på både godt og vondt, hverdagen har blitt travlere,jeg har jobbet mer,vi har fått mer å holde i orden og guttene er med på mye.Det igjen fører til mye kjøring hit og dit!Men det er ikke lov til å klage,det er vel egentlig hverdagene som bygger det meste av livet vårt.Selv om ferie er spennende
 og befriende er det alltid godt å komme tilbake til hverdagen med sine plikter og rutiner:))

Så derfor ønsker jeg 2011 velkommen og gleder meg litt til å starte med blanke ark.
Kanskje skulle vi voksne i huset bli litt flinkere til å tenke litt på oss selv av og til....?
Det kan jo være et godt nyttårsforsett;)


Jeg ønsker dere et riktig godt nyttår 2011!






1 kommentar: